Για τον πολύ κόσμο ο γυναικείος οργασμός είναι ένα ιδιαίτερα σύνθετο φαινόμενο, δύσκολα κατανοητό και ιδιαίτερα πολυπαραγοντικό σε σχέση με τον αντίστοιχο ανδρικό οργασμό, που πρακτικά ταυτίζεται με την εκσπερμάτιση.

Γράφει ο Ανδρολόγος Δρ. Ζήσης Παπαθανασίου

Αυτό που συνήθως δεν λαμβάνεται σοβαρά υπόψη στη μελέτη του γυναικείου οργασμού είναι το μαθησιακό κομμάτι. Ένα δεύτερο σημαντικό στοιχείο μελέτης είναι οι διαφορές που παρουσιάζει η οργασμική καμπύλη στη γυναίκα, σε σχέση με την αντίστοιχη του άνδρα.

Ένα τρίτο στοιχείο είναι το γεγονός ότι ψυχολογικοί λόγοι μπορούν να επηρεάζουν ή και να αναστέλλουν το γυναικείο οργασμό. Αντίστοιχοι ψυχολογικοί λόγοι στον άνδρα επηρεάζουν κυρίως το μηχανισμό της στύσης και όχι τον οργασμό.

Η μαθησιακή διαδικασία ξεκινάει από την εφηβική ηλικία με τον αυνανισμό, ο οποίος έχει ως στόχο αφενός το κυνήγι της ηδονής, αφετέρου δε την άσκηση και προετοιμασία για τη μετέπειτα σεξουαλική ζωή. Η συντριπτική πλειονότητα των ανδρών αυνανίζεται κατά την εφηβεία, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών είναι μικρότερο.

Ο αυνανισμός λειτουργεί ως προετοιμασία για τη σεξουαλική ζωή

Τα άτομα που αυνανίζονται κατά την εφηβεία έχουν γενικά μεγαλύτερη ευκολία να ολοκληρώνουν στο σεξ στην ενήλικη σεξουαλική ζωή. Αντίθετα, άτομα τα οποία στερούνται την εμπειρία του εφηβικού αυνανισμού παρουσιάζουν γενικά περισσότερα προβλήματα στο σεξ.

Άρα ο αυνανισμός λειτουργεί ως προετοιμασία για τη σεξουαλική ζωή, επιτρέποντας στο άτομο τη γνωριμία με τον ίδιο του το κορμί και τις λειτουργίες του. Οι διαφορές στην οργασμική καμπύλη των δύο φύλων αφορούν κυρίως στη χρονική διάρκεια της φάσης διέγερσης. Ο χρόνος αυτός είναι πολύ σύντομος για τον άνδρα, ενώ για τη γυναίκα η φάση της ερωτικής διέγερσης μπορεί να διαρκεί πολύ περισσότερο χρόνο, μέχρι και μια ώρα.

Ο άνδρας επομένως είναι πολύ γρηγορότερα έτοιμος για σεξ και συνήθως βιάζεται μέσα από τον φόβο μήπως χαθεί η στύση. Χρειάζεται αρκετή εμπειρία για να μάθει ο άνδρας να παρατείνει το ερωτικό παιχνίδι πριν επιχειρήσει είσοδο, προκειμένου η γυναίκα να προχωρήσει στις δικές της διαδικασίες.

Ποιος είναι ο… κακός δάσκαλος και ποιος ο «κακός» μαθητής;

Το κάθε ζευγάρι περνάει επίσης μια φάση συντονισμού στο σεξ, που γεφυρώνει τις φυσιολογικές διαφορές που υπάρχουν στα δύο φύλα και επιτρέπει στον καθένα να ανακαλύψει τους επιθυμητούς τρόπους ερωτικής διέγερσης. Για αυτόν τον λόγο οι πρώτες επαφές σε ένα ζευγάρι δεν είναι συνήθως οι καλύτερες.

Στο πλαίσιο της κάθε ερωτικής επαφής συνήθως ο ένας από τους δύο συντρόφους αναλαμβάνει περισσότερες πρωτοβουλίες και η διαδικασία θυμίζει συχνά τον ρόλο του δασκάλου και του μαθητή. Εύκολα λοιπόν, μπορεί να μπει κανείς στη λογική του κακού δασκάλου ή του κακού μαθητή!

Δρ. Ζήσης Παπαθανασίου
Επίκουρος Καθηγητής Γυναικολογίας – Ανδρολόγος
Διευθυντής Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου
www.sexmedic.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Το αγόρι μου προτιμά το cyber sex από το σεξ μαζί μου. ΓΙΑΤΙ;

Έχω μικρό πέος: Μπορώ να ικανοποιήσω την κοπέλα μου;

Οργασμός: Οδηγός για την τέλεια κορύφωση!





Source link

Αχιλλεία Λέλα

Αχιλλεία Λέλα

Είμαι η Αχιλλεία και η αχίλλειος πτέρνα μου είναι το σεξ, οι κατινιές και το blog μου, η <a href="https://kirakatina.gr/"><em>Κυρά Κατίνα</em></a>!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *